18 september 2012

Personalresan

Så här har jag sett ut idag. Klänning: Lindex, tröja: egenstickad, tabistövlar: köpta i Kyoto.


Samma kombination hade jag på mig en av dagarna på personalresan förrförra veckan. Detta gjorde att jag för en stund sen kollade igenom bilderna från resan. Ett av våra stopp var Sofiero utanför Helsingborg. Det är alltid inspirerande att komma dit och se deras rabatter och planteringar. Så nedan följer en liten bildkavalkad av saker som inspirerade mig!












Eftersom resan gick till Lund och jag jobbar inom svenska kyrkan så var det väl nästan ett måste att besöka morgonmässan i domkyrkan. Vi fick också en trevlig guidning där vi bland annat blev visade deras berömda klockspel som syns på bilden nedan.


De har byggt om utanför domkyrkan i Lund och nördig som man är var jag tvungen att ta kort på den snygga markbeläggningen. Vad är väl en blogg till för om inte att sprida sin nördighet på olika områden vidare? (^_^)



På det hela taget var personalresan väldigt lyckad och så här nice såg det ut på hotellet där vi bodde. Jag hade fönstret bakom en bambuskog!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar