5 september 2012

Nystickat

Igår kväll monterade jag äntligen ihop min tröja som jag började sticka på förra hösten. Jag stickade klart den under semestern men sen skulle den ju sys ihop också... Idag blev det premiäranvändning. Jag är så nöjd! Den passar jättebra! ☆




Dagens teresian: jeans & linne: gina tricot, skor: Bianco och stickad tröja: made by teresian!
Skorna är ett par riktigt gamla favoritskor. Det var de finaste skor jag hade i min ägo för fem-sex år sen. Nu är de lite solkiga i mockan men jag tycker fortfarande lika mycket om t-sleifen. De har sån schysst 20-talskänsla över sig.

Jag har haft mycket blått på mig på senare tid men igår körde jag på svart-vitt tema.

Kofta & shorts: H&M, linne: gammalt från glamour, bälte: LDS, ballerina: skopunkten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar