6 oktober 2011

Början på en blogg

Så var det då dags för mig att påbörja min första blogg. Som så många andra bloggar därute i den virtuella rymden kommer även denna blogg till stor del vara rätt egofixerad. Jag kommer skriva om mig själv och det som intresserar mig. Kanske lite som en dagbok för mig själv i efterhand, men också som någon sorts dokumentation av mitt liv antar jag... Jag hoppas att bloggen också kommer att fungera som ett sätt för mina nära och kära som bor långt ifrån mig att kunna följa mitt liv en smula. Om jag vågar berätta om den förstås. (^^;) Jag hoppas även att jag kanske kan inspirera och underhålla eventuella besökare som snubblar förbi, om så bara för en stund!
Bjuder på en liten bild av min första amigurumi! En liten flugsvamp som blev klar igår. (^^) Virkad efter mönster i boken Virka amigurumi av Mia Bengtsson. Boken kan köpas t ex här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar