20 oktober 2011

Paket...

Idag fick jag mig en promenad till posten för att hämta ett spännande paket...


Paketet var stämplat med fragile men hade ändå fått sig en törn... Innehållet hade dock klarat sig utan en skråma hela vägen från Japan. När jag öppnade var Ayus ansikte i en Rimmelreklam det första som mötte mig!


Jag har äntligen fått min Vivi x Shibuya 109 book som jag beställde för några veckor sen. En av mina absoluta favorittidningar! Det är en specialtidning som kommer ut två gånger om året med moderepotage ifrån de flesta av butikerna i 109. De ger ut den i samarbete med Vivi (som är en annan av mina favorittidningar) och använder sig av deras modeller. Den här gången var min favoritmodell Rola på omslaget! Man fick också glasögonbågarna hon har på sig som gåva, men jag vet inte riktigt om jag någonsin kommer använda dem dock... Jag ser ut lite som en uggla i dem. Jag har nu hur som helst väldigt mycket trevlig inspiration att bläddra i för ett bra tag framöver! ♥


För den som är intresserad kan jag nämna att 109 book har en egen officiell facebook-sida på engelska(!). Man kan hitta rätt mycket foton och videor på kläder och butikspersonal där från 109:s  olika affärer. Väldigt inspirerande. Ni hittar den här!
Den som är nyfiken på att se mer av Rola kan kika på hennes japanska blogg här. ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar