31 oktober 2011

Höstbal på Alnarp

Helgen började med att jag något försenad kom ner till skåne och fick ta en kaffe i Lund i väntan på bussen till Lomma. Men sen kom jag äntligen fram till min gamla korridor. Underbart att vara nere och träffa alla igen! ♥


Sen var det lördag och äntligen dags för examenscermoni och bal. Examenscermonin var fin och mamma, hennes man, mormor och morfar kom ner. Jag var jättelycklig. Balen var också väldigt trevlig med supergod middag! Mina naglar åkte på och min blå balklänning uppsydd för länge sen till studentbalen. Till det hade jag min svarta bolero från vero moda. Självklart satt min ASK-rosett på kvällen till ära!




Som ni ser på bilderna har jag också mina kamé-smycken på. Vid examenscermonin fick jag så äntligen min fina landskapsingenjörsring. Ringen är i guld med mönster av lindblad och lindfrukter! Linden är programmets eget träd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar