5 mars 2013

New leopard

Jag älskar min nya jumper som jag köpte på Bikbok i lördags, vit med leopardärmar. Min kärlek till leopardmönster håller i sig och affärerna svämmar fortfarande över med mönstret. Börjar bli lite sugen på något plagg med kamoflagemönster också. Får se om jag köper något i vår... Men jag borde seriöst hålla i mina pengar lite mer. Råkade köpa underkläder på lindex för lite mer än vad jag tänkte mig igår...
 Nåja, jag antar att det är okej eftersom jag hade något stort att fira: Igår tackade jag ja till ett nytt jobb!! Jag har blivit erbjuden en projektanställning igen med att göra ungefär samma sak som jag gjorde under min förra anställning. Enda problemet nu är att jag inte kan börja förrän jag hittar bostad på min nya ort. Men med andra ord är det spännande tider framöver! Flytt och nytt jobb!


Jag igår: jumper: Bikbok, kjol: Lindex.


Jag idag: jumper: Bikbok, shorts: Lindex, skor: Yesstyle, örhängen: Glitter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar