15 mars 2013

Solskensfredag

Även om det är kallt så är det strålande vackert väder ute idag. Om exakt en månad idag kommer jag börja på mitt nya jobb! Bostad eller ej, får bo hos brorsan och pendla om jag inte lyckats fått tag på nåt tills dess. Och förhoppningsvis kommer det ha blivit vår på riktigt då! Börjar bli vansinnigt sugen på att uppdatera min ytterplaggsgarderob med en ny jacka. Har med årens lopp insett att om det är något sorts plagg, förutom skor, som jag aldrig tröttnar på att köpa så är kappor och jackor. Min garderob börjar bli ganska välfylld nu men man kan väl aldrig få för många att variera sig med? Funderar på någon sorts kamo-jacka. Vi får se...



Eftersom att jag har tvättstuga mitt på dagen idag så lyckades jag faktiskt pallra mig upp imorse och fixa mig ordentligt. Blev full gyarumake med cirkellinser idag. Tycker verkligen om mina café mimi-linser!
Tröja: Zara, jumper: Volcom, hängsleshorts: Monki, knästrumpor: Lindex.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar