1 december 2011

1:a december

1:december är äntligen här och jag har fått öppna de första luckorna i mina adventskalendrar idag. Jag är barnsligt förtjust i adventskalendrar och brukar försöka följa den i tv också. Jag hoppas den blir bra i år, det är lite svårt att avgöra efter första avsnittet.
Den här dagen blev inte alls som jag hade tänkt mig. Jag skulle egentligen åkt och hälsat på min bror i stockholm, men så blev jag sjuk imorse. Hade yrsel och var alldeles vimmelkantig och illamående, inte de bästa förutsättningarna för att sätta sig på bussen då. Efter att ha vilat nästan hela dagen mår jag bättre så förhoppningsvis kommer jag iväg imorgon!
Bjuder på en bild på en av mina finaste kalendrar: en Hello Kitty chokladkalender! Jag älskar allt med Hello Kitty och har samlat på saker i snart 10 år. Den här var riktigt fin, det är Kitty-motiv på chokladbitarna också! (^_^)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar