31 december 2011

Mot nya äventyr!

Fredagen har varit en rätt produktiv dag för mig om man jämför med övriga veckan. (^^;) Jag är fortfarande förfärligt snuvig men inte alls lika hängig som jag var igår. Idag har jag varit och hämtat nycklarna och fått tillträde till min nya lägenhet! Det känns så spännande och kul att få ett eget boende igen! Lägenheten är en tvåa och verkar helt okej. Det ska bli riktigt skoj att inreda den och skaffa en del nya möbler så småningom! (^_^)b
Jag glömde helt bort att ta bilder i lägenheten (så exalterad som jag var) men det kommer väl dyka upp senare. Här är i alla fall en bild från gården. Mossorna på plattorna var så vackra! ♥ (För de som inte känner mig kan jag ju nämna att jag älskar mossor och skrev mitt ex-jobb om dem.)


Idag pallrade jag mig också äntligen ner på stan och gick på mellandagsrea. Det var kul, såg en hel del fina saker men höll mig i skinnet och shoppade inte direkt. Jo jag köpte en ny mascara, men det var typ planerat. Det är en av de få sminkprodukter som jag faktiskt är noga med att byta regelbundet. Jag brukar byta en gång per halvår ungefär. Sen hittade jag ett par stövlar på rea som jag totalförälskade mig i... Men de är fortfarande lite dyra... Jag måste tänka över min finansiella situation i veckan om jag ska ha råd att köpa dem eller ej. Men jag vill, jag vill, jag vill! ♥
Slutligen två bilder över hur jag sett ut idag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar