20 december 2011

Måndag

Jaja, måndagen är redan slut men jag är ju en nattuggla och sover inte än...
Idag har jag äntligen fått hämta min lilla pärla, min nya bil! Har varit ute och provkört den lite idag och den känns kul att köra! Jag fick med en liten termosmugg på köpet! Hihi, Opels färger och allt!


När jag kom hem i eftermiddags låg det ett paket och väntade på mig i brevlådan! Min snälla kompis hade skickat mina shampo-flaskor som jag glömde hos henne i höstas. Dessutom hade hon skickat med en liten överaskning...


...En Hello Kitty-adventskalender! Och en annan sort än min andra! (^_^) Tyvärr hade några av chokladbitarna rymt ut ur kalendern i postens pakethantering... (^.^;) Men söt är den ju ändå!
Slutligen en liten bild på lilla jag idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar