29 december 2011

Julnaglar

Idag har jag varit supersnuvig och sovit nästan hela dagen. Har inte haft så stor lust att skriva något på sistone. Nu tänkte jag i alla fall lägga upp en bild på mina julnaglar! Jag satte på dem kvällen innan julafton, och peppar, peppar de håller än. Tänkte att de skulle hålla över nyår också...




De är rödlackerade med rött glitterlack över, sedan vita och röda strasstenar och små guldkulor. Inspirationen fick jag från en bild på Rolas naglar i hennes blogg i november.
Jag använde en annan sorts strasstenar än vad jag gjort tidigare och råkade då ut för samma problem min kompis beskrivit för mig, nämligen att strasstenarna förlorar all sin "strassighet" när man lackar överlack på dem och ser mer pärllika ut. Jag kan bara anta att detta har med kvalitén på stenarna att göra för mina gamla stenar betedde sig inte så... Jag blev hursomhelst rätt nöjd med resultatet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar