13 december 2011

Lucia

Idag är det den 13:e december. Lucia! En av årets viktigaste och bästa dagar när jag var yngre. Det kryper fortfarande i mig när jag ser ett luciatåg, jag vill ju vara med själv!!
Jag har firat dagen med att besöka min nya arbetsplats, samt varit och skrivit på kontrakt för min nya lägenhet! Nu händer det saker! \(^o^)/ I januari kommer jag flytta för att börja jobba som trädgårdsmästare på en kyrkogårdsförvaltning. Såå spännande! Nedan en liten bild på ett fint litet tallbestånd på min kommande arbetsplats. Jag tog kortet när jag var där på arbetsintervju för några veckor sen.


Jag idag med knut och byxor för en gångs skull! Koftan köpte jag på H&M i sthlm förra helgen.

Nu väntar jag bara på att min lilla mamma ska komma hem så att vi kan åka ut till Ikea! (^.^)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar