17 december 2011

Trött

Det har varit en lång dag idag. Den började med körrepetition ihop med orkester i förmiddags i domkyrkan och fortsattes sedan med lite knallande på stan och julklappsletande. Jag har faktiskt hittat en till idag! När jag kom hem var jag supertrött och orkade inte göra något förutom att kika på Expedition: Julklapp eller Nissene over skog og hei som den heter på orginalspråk. För de som missat den är det en norsk julkalender som visas på kanal 5, (den går också att se här på nätet). Jag tycker helt klart att det är årets roligaste julkalender och faktiskt den enda som jag orkat följa.
Nu ska jag gå och krypa upp i soffhörnet och kika på Downton Abbey och vila upp mina trötta fötter. Imorrn blir det konsert med Bachs juloratorium! Det ska bli kul, men jag undrar vad jag ska sätta för skor på mig... Nedan en liten bild på bloggande trötta lilla jag idag... Nu börjar flätorna bli lite så där skönt trassliga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar