21 november 2012

Casual at home

Idag går jag mest runt och skräpar hemma. Sov mycket längre än jag hade tänkt mig så hela dan känns lite konstig. Men jag har iallafall varit duktig och äntligen fått iväg en jobbansökan! Nu gäller det bara att få iväg några till... (^^;)


Hemma-slappis teresian idag: Hello kitty-jumper: Bikbok, jeansshorts: H&M, tofflor: Shepherd.

P.S. Som inlägget före visar så har jag lyckats koppla min gamla mobil till bloggen! Vet inte varför jag inte gjort detta tidigare för det var inte särskilt svårt och den gamla sonyericsson som jag har har dessutom speciell programvara direkt kopplat till blogger. Så nu kanske det blir lite mer uppdateringar i realtid när jag är ute och far. Förvänta er dock inga superbilder... Det är ju ingen modern smartphone precis...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar