19 november 2012

Höst i Halland

Jag började skriva det här inlägget i lördagsmorse, men så hängde sig mitt internet och jag hann inte klart innan min lilla mamma och hennes man kom och hämtade upp mig. Det blev inte många timmars sömn innan det var dags att stiga upp och fixa sig. Men det gör ju inte så mycket när man ska iväg på nåt kul! Helgens tripp gick ner till Halland med besök hos bästa mormor & morfar! ♥



teresian i lördags: tröja: Russ-K, jumper: Kappahl, kjol: Gina tricot, knästrumpor: Åhléns.


En lite bättre bild på mina nuvarande naglar. Försökte göra en rätt simpel modell med hösttema. Basen är en brunaktig nyans som heter cashmere och sen har jag målat höstlöv på med rött och gult nagellack blandat. Jag behöver öva mig på att måla motiv på naglarna för oftast blir det förfärligt kladdigt känns det som... De här blev iallafall rätt ok.


Vi tog en sväng förbi sommarstugan också så jag fick se den nya dörren som de tagit upp sen jag var där i somras. Och fast än att det är november så fanns det knopp i klätterrosen!


Det var en blåsig och rätt kall lördag, men strax efter att den här bilden togs fick jag värma upp mig med kaffe och bulle hos mormor & morfar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar