9 november 2012

Utan jobb

Så var man arbetssökande igen, min projektanställning tog slut igår. Det känns konstigt och jättetråkigt för jag har trivts oerhört bra på min arbetsplats. Igår kväll var jag ute och käkade med ca 10 av de jag jobbat närmast med. Det vart en jättetrevlig kväll med väldigt mycket skratt och lite gråt från min sida. Tyvärr kom jag inte ihåg att ta några kort, var väl för upptagen med att ha trevligt. Jag blev iallafall avtackad med en stor murgröne-krukväxt från arbetsgivarn och sen två vinflaskor från arbetskamraterna privat. Det känns så bra när man verkligen känner att folk genuint har tyckt om en och tycker att det är tråkigt att man ska sluta.


Idag har jag varit iväg till arbetsförmedlingen, mycket processer med det där. Sen var jag till jobbet och lämnade in nycklar och min jobbtelefon. Har haft en samsung xcover smartphone på jobbet som jag i somras fixade ett eget skal till. Kom häromkvällen på att jag aldrig visat upp det i bloggen och tog kort på telefonen innan jag skulle lämna in den. Decon köpte jag på uppcon i juni, blev rätt nöjd med resultatet. Så nu är jag utan smartphone och får klara mig med min gamla hederliga sonyericsson igen. Kan dock inte rekommendera xcover telefonerna, har varit mycket trubbel med dem. Barnsjukdomar antar jag.


Nu ska jag skutta iväg till affären och köpa mat till middag. Trevlig fredagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar