11 november 2012

Semesterminnen

Tänkte att jag skulle börja skriva ikapp lite om sommarens händelser och jag tänkte att jag skulle börja med Stina. Hon var en av mina nära vänner när jag pluggade i Skåne och nu driver hon ett nystartat företag i trädgårdsbranschen. Jag hade inte hälsat på henne sen vi båda slutade skolan, så jag passade på när jag åkte hem från Falkenberg under årets semester. Det har onekligen sina fördelar ibland med egen bil, det är lättare att göra avstickare och stopp på vägen hem!


Stinas fina balkong och lilla kisse. Vill också ha en balkong! Det är den största nackdelen med min lägenhet...


Jag och Trassel. Hon var inte så gammal än här, men vad jag sett av bilder har hon växt en hel del sen jag såg henne. Mer om Trassel och en massa härlig trädgårdsinspiration går att läsa på Stinas blogg http://norrgardenstradgardsdesign.blogg.se/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar